Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012

Και όμως, η ακμή μπορεί να αντιμετωπιστεί, χωρίς χημικά!

Η ακμή αποτελεί το συνηθέστερο δερματολογικό πρόβλημα στους εφήβους .Το 85% των εφήβων παρουσιάζουν μια φυσιολογική ακμή ,ένα ποσοστο 15% όμως παρουσιάζει έντονη και ενοχλητική ακμή για την οποία θα χρειαστεί συστηματική θεραπεία . Άνδρες και γυναίκες προσβάλλονται εξίσου απο αυτήν , η ακμή όμως στις γυναίκες εμφανίζεται πολύ νωρίτερα ,πολλές φορές απο την ηλικία των 9-10 ετών. Σε κάθε φύλο ,η ακμή τείνει να υποχωρεί κατά την διάρκεια των 19 ετών , κάποιοι όμως περισσότερο άτυχοι ,βασανίζονται και μέχρι την ηλικία των 35 ετών. Άνω των 40 ετών το 1% των ανδρών και το 5% των γυναικών χρειάζονται προσοχή. Παρά τα μόνιμα σημάδια της ,η ακμή επηρεάζει περισσότερο τη ψυχολογία και αποφέρει χαμηλό αυτοσεβασμό, σε ορισμένες περιπτώσεις μάλιστα μπορεί να οδηγήσει και σε κατάθλιψη, αν σκεφτεί κανείς ότι παρουσιάζεται κυρίως στην ανασφαλή εφηβική ηλικία.
   Φανταστείτε τη μορφή της ακμής μου,σαν της φωτογραφίας,αλλά και με εσωτερικά μεγάλα σπυριά.

Όντας πάσχουσα από ακμή στο παρελθόν, θα μοιραστώ σ'αυτό το blog την εμπειρία μου: δεν είχα πρόβλημα ακμής στην εφηβεία, όμως μετά τα 19,άρχισα να βγάζω μεγάλα εσωτερικά σπυριά στο μέτωπο και το πηγούνι, τα οποία εκτός του ότι ήταν ιδιαίτερα αντιαισθητικά (σαν καρούμπαλα), πονούσαν υπερβολικά και έκαναν μέερες,να μην πω μηνες για να φύγουν!Φυσικά,μέχρι να φύγουν αυτά, έβγαιναν στο μεταξύ άλλα.Είχα απελπιστεί,γιατί είχα φτάσει 29 ετών και δεν σταματούσαν να βγαίνουν!Αρκετά από αυτά, μου είχαν αφήσει και σημάδια.Δοκίμαζα διάφορες κρέμες,ποτέ χημικές,πάντα προτιμώ τα φυσικά προϊόντα,αλλά τίποτα.Επισκέφθηκα δερματολόγους,οι οποίοι σύστηναν αλοιφές ισχυρές με κορτιζόνες κλπ.Φυσικά και δε βρήκα λύση ούτε από αυτούς.

Πώς έχω ξεπεράσει το πρόβλημά μου εδώ και 5 μήνες:
Πίνω χυμό Αλόης (για εσωτερική θεραπεία) καθημερινά.Πλένω το προσωπό μου με το microsilver της LR και χρησιμοποιώ την κρέμα dermaintense και την πρόπολη για εξωτερική χρήση στο πρόσωπό μου.Πλέον,σταμάτησαν να βγαίνουν τα αναθεματισμένα και το πρόσωπό μου έχει καθαρίσει. 

Στην υγεία μας και την ομορφιά μας!
Α.Κ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου